ESSENTIAL DUTIES AND RESPONSIBILITIES: *

  • Work directly via telephone, to describe products and/or services in order to persuade potential customers to purchase new products and/or services
  • Educate customers on product offerings and services, explain pricing and answers questions from customers building value in the customer relationship.
  • Follow up with customer via telephone following initial sales contact.
  • Identify customer issues and provides appropriate solutions via up sell of additional products and or services and obtains customer commitment and facilitates delivery of product.
  • Consistently meet departmental sales goals
  • Continued product education to better service customer calls
  • Maintain accurate daily record of sales in sales tracker.
  • Excellent oral and written communication skills
  • Excellent telephone etiquette
  • Ability to handle multi-task assignments
  • Computer literate
  • Follow up with customer(s) to assure they received services offered and customer is satisfied
  • Perform other duties as assigned.

NECESSARY SKILLS:

  • Strong customer service skills
  • Good organizational skills and the ability to multi-task and prioritize in a high-volume, fast paced environment
  • Ability to manage sensitive and critical client information
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Problem solving and decision making skills
  • Computer Literate

EDUCATION AND/OR EXPERIENCE:

  • Minimum of a High School (F,A/FSc/A’Levels)
  • 2 or more years’ experience of Telesales , retail or call center in a high volume fast, paced environment
  • Sales experience in Charter Spectrum and DTV Campaign is required

WORK SCHEDULE: This position is a standard full-time role and during select times individual will be asked to work a flexible schedule based on department and company needs.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
4 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 33 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۲۹, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۲۸, ۲۰۱۹

Swotech

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

Strengthening opportunities..

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Plan Lab Solutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative - Voice

RingCould, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مارچ ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!