Receive all calls to practice within 3 rings

Follow VR Script for all calls

Understand nature of call and action according to relevant procedure

Update CMD with relevant and correct information

Confirm and key details with caller before ending call

Transfer calls to correct departments when required using appropriate transfer procedure

Ensure procedures are strictly adhered to and any issues are highlighted to the supervisor/team leader

Update Disposition application after every call

Ensure call history is maintained in CMD comments if applicable.

Run follow-up report and schedule appointments accordingly

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Saddar Town, کراچی, پاکستان
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۱۴, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۱۴, ۲۰۱۸

Sybrid Pvt Ltd

بی پی او · 301-600 ملازمین - کراچی

Sybrid is a wholly owned subsidiary of the highly reputed, diversified and quality driven Lakson Group of Companies. Sybrid is a global management consulting, technology services and outsourcing company with multiple offerings. The modern day industrial landscape is becoming increasingly dynamic, leading the businesses to work in a climate of increased competition with more focus on specialization. With this perspective in mind, Sybrid relieves you of your non-core business engagements by providing elaborate yet cost effective solutions in BPO, Customer Sensing and CRM.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Metahub Solutions, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Sales Representative

Tech Ease, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Foods Inn, کراچی, پاکستان
اپریل ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!