• Responsible for all service standards and quality parameters on all calls
  • Responsible to answer all the customer’s queries related to products and services
  • A strict adherence to shift and break schedule as communicated by the operations department
  • Handling and resolving customer complaints/ queries over the phone
  • Route complaints/ requests to concerned departments

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
35+ آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 40 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Bachelors in Education or B.Ed would be preferred
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم (06 Months Experience of working as an Education Advisor or 1 Year Experience of any Call Center)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۰۴, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۰۴, ۲۰۲۱

Sybrid Pvt Ltd

بی پی او · 301-600 ملازمین - کراچی, لاہور, پشاور

Sybrid is a wholly owned subsidiary of the highly reputed, diversified and quality driven Lakson Group of Companies. Sybrid is a global management consulting, technology services and outsourcing company with multiple offerings. The modern day industrial landscape is becoming increasingly dynamic, leading the businesses to work in a climate of increased competition with more focus on specialization. With this perspective in mind, Sybrid relieves you of your non-core business engagements by providing elaborate yet cost effective solutions in BPO, Customer Sensing and CRM.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Career Counsellor

Aga Khan Education Service, Pakistan, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!