WHAT YOU’LL BE DOING

  • Answer calls and inquiries from all customers, individuals, with courtesy, efficiency and professionalism within the specified TAT/SLA.
  • Respond, follow up and resolve customer queries/complaints in a timely and effective manner, via phone, email, social media, or chat applications.
  • Revise and update customer’s information in the systems according to the processes and procedures as defined by the Customer Care Manual.
  • Document and refer to the appropriate responsible groups complete information on customer requests that cannot be solved at their level.
  • Gather information and intelligence from customers and forward them to the management.
  • Identify and refer to the supervisor any discrepancies either with the system, products and services or any technical problem to ensure an appropriate escalation for rapid and efficient solutions.
  • Collaborating with internal teams (e.g. Dispute, IT, marketing, sales teams) to enhance customer services and brand awareness as per the defined process

KNOWLEDGE, SKILLS, & EXPERIENCE:

  • Active listening & strong communication skills
  • English and Local language (oral and written)
  • Customer oriented & ability to handle pressure
  • Basic banking knowledge preferred
  • Fresh graduate or one/two years of experience in Contact Centre preferred

OPERATING ENVIRONMENT:

  • We are hiring for Morning, Afternoon & Night Shift.
  • Application Deadline: 10th February 2022

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۱, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۲۸, ۲۰۲۲

TAG

بینکنگ / مالیاتی خدمات · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Team Lead - Contact Center

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!