Responsibilities:

  • Answering or making calls to clients to learn about and address their needs, complaints, or other issues with services.
  • Responding efficiently and accurately to callers, explaining possible solutions, and ensuring that clients feel supported and valued.
  • Engaging in active listening with callers, confirming or clarifying information and diffusing angry clients, as needed.
  • Building lasting relationships with clients and other call center team members based on trust and reliability.
  • Utilizing software, databases, scripts, and tools appropriately.
  • Understanding and striving to meet or exceed call center metrics while providing excellent consistent customer service.
  • Providing high level services that may better suit client needs.
  • Taking part in training and other learning opportunities to expand knowledge of company and position.
  • Adhering to all company policies and procedures.

Requirements:

  • Minimum Bachelors.
  • Call Center experience may be preferred.
  • Exceptional customer service, active listening, and verbal and written communication skills, professional phone voice.
  • Well Understanding, services, and policies.
  • Proficiency with computers, strong in typing, Listening and Speaking skills.
  • Strong time management and decision making skills.
  • Adaptability and accountability.
  • Fluency in English language may be desired.
  • Educational Background with IT is plus.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Satellite Town, بھاولپور, پاکستان
جنس:
مرد
عمر:
22 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Computer Knowledge is Must
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 3 سال (Its a Plus if the Candidate having Call Center Experience.)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۰۷, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۰۷, ۲۰۲۲
Diversity Inclusion:
We value diversity of our employees. All qualified applicants will receive fair consideration without regard to genders or socio-economic backgrounds.

Work Environment

Supervisor’s gender:
Male
Percentage of female coworkers:
1-9%

Tahseen Online Services SMC Pvt Ltd

رابطہ مرکز · 1-10 ملازمین - بھاولپور

...

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Orient Biz Tech, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!