Welcomes visitors by greeting them, in person or on the telephone; answering or referring inquiries.

Answer inquiries and provide information to the clients, visitors, and other interested parties.

Answer basic questions about the company for caller who don’t need to be transferred to another extension.

Transfer information to company employees who aren't available to take calls or who are out of the office.

Responsible for accurate transcription of caller’s name, contact information & reasons for calling.

Their customer service skills should be top-notch because they interact with both employees & external business contacts.

Ensure knowledge of staff movements in and out of organization

Schedule appointments maintain appointment diary either manually or electronically.

 

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Gulistan-e-Johar, کراچی, پاکستان
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Verbal and written communication skills. Fluency in English is a must.Any regional language will be an added advantage. MS Office Skills required.
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
5 سال (Receptionist, Public Relations, Telemarketing.)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۰۳, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۰۲, ۲۰۱۸

TEC Education Foundation

تعلیم و تربیت · 11-50 ملازمین - کراچی

pTEC Education Foundation/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Office Assistant

W11 Construction LTD, اسلام آباد, پاکستان
مارچ ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!