Call Center Agent Job Duties:

  • Obtains client information by answering telephone calls; interviewing clients; verifying information.
  • Determines eligibility by comparing client information to requirements.
  • Establishes policies by entering client information; confirming pricing.
  • Informs clients by explaining procedures; answering questions; providing information.
  • Maintains communication equipment by reporting problems.
  • Maintains and improves quality results by adhering to standards and guidelines; recommending improved procedures.
  • Updates job knowledge by studying new product descriptions; participating in educational opportunities.
  • Accomplishes sales and organization mission by completing related results as needed.
Call Center Agent Skills and Qualifications:

Verbal Communication, Phone Skills, Listening, Data Entry Skills, People Skills, Informing, Customer Focus, Customer Service, Attention to Detail, Professionalism, Multi-taskingt

مہارتیں

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
سرٹیفیکیشن
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱۱, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱۰, ۲۰۱۹

Tech-to-Solutions

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - راولپنڈی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Marketing Manager

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Marketing Executive

GrowBiz Tech, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Social Media / Marketing Specialist

Ghani\'s Uniforms, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Marketing Manager

The Local Growth, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!