TNPL is looking for energetic, technical and passionate individual for its international call center who has Two years of call center customer care experience, preferably in a technical environment.

  • Excellent oral, written and interpersonal communication skills in English.
  • Exceptional listening and analytical skills.
  • Intermediate level of knowledge/expertise with PC hardware and software (Word and Excel).
  • Intermediate to advanced level of knowledge with Internet technology.
  • Strong knowledge of customer care processes and techniques.
  • Demonstrated ability to work well in a team environment.
  • Dedication to providing exceptional customer service.
  • Location: Lahore

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۰۴, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۰۳, ۲۰۱۸

Telus

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - لاہور

Telus Group is a Call Center company providing Sales and customer services for USA , UK and Canada previously working in India and now started operations pakistan

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Quality Assurance Associate - Learning Center (Customer Experience)

Trans World Associates (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!