HIGHLY DRIVEN TO PROVIDE INCREDIBLE CUSTOMER INTERACTIVITY,  SERVICING AND SUPPORT

Manage customer accounts & day-to-day operations

Provide exemplary day-to-say service & support to customers, manage open cases & upstream coordination

Use engaging communication techniques coupled with analytical insight to create high value, long-term customer relationships

Work with cross-organisation partners to identify & take advantage of operational efficiency improvement opportunities

Collaborate with team member to deliver demanding client requests

Bachelor's degree preferred

1+ year of experience in customer services

Fresh graduates may also apply

Willingness to take sole responsibility & push the limits

Superb oral & written Urdu, English & Punjabi communication skills

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۱٦, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۱۸, ۲۰۱۷

TEXT

مشیران · 51-100 ملازمین - کراچی

Founded in 2011 by leaders in strategy consulting, technology, marketing and big data. The team is based in Pakistan and is supported by some of the most iconic technology entrepreneurs and investors of the past decade. We combine the best techniques from strategy consulting, technology, marketing and big data to design, build and execute powerful strategies for our business and development sector clients.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!