• Interact with our community of app users, and foster customer loyalty.
  • Educate app users one-on-one and in groups.
  • Work closely with operations team to expedite user registration processes.
  • Get feedback from users, and collaborate with team to constantly improve internal tools and user experience.
  • Analyze user behavior, and use data to suggest promotions and develop strategies for increasing customer satisfaction and meeting company’s goals.
  • Use data and your knowledge of the software and the market to support users.
  • Reach out to individuals and organizations to help company expand.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۰۳, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۰۲, ۲۰۱۸

TGI

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

TGI is a U.S. based technology, outsourcing and marketing company. TGI has been providing robust technology based solutions to various US and Caribbean companies and is working as a consultant to various government departments in U.S. Virgin Islands. TGI Pakistan office is established to offer our worldwide clients vertical services with high quality control and better output.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!