• Plan and coordinate administrative procedures and systems and devise ways to streamline processes
  • Assess staff performance and provide coaching and guidance to ensure maximum efficiency
  • Ensure the smooth and adequate flow of information within the company to facilitate their business operations
  • Manage schedules and deadlines
  • Monitor inventory of office supplies and the purchasing of new material with attention to budgetary constraints
  • Monitor costs and expenses to assist in budget preparation
  • Oversee facilities services, maintenance activities and trades persons (e.g electricians)
  • Organize and supervise other office activities (recycling, renovations, event planning, etc.)
  • Ensure operations adhere to policies and regulations
  • Keep abreast with all organizational changes and business developments.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۱۳, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۲, ۲۰۲۲

The Grand City

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 201-300 ملازمین - لاہور

Residential and commercial property development.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Admin Manager

ROZEE.PK, سیالکوٹ, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Manager

The Grand City, فیصل آباد, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Manager

Al-Khair Gadoon Ltd, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مارچ ۳۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Manager

اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!