• Follow office workflow procedures to ensure maximum efficiency
  • Maintain files and records with effective filing systems
  • Support other teams with various administrative tasks (redirecting calls, disseminating correspondence, scheduling meetings etc.)
  • Greet and assist visitors when they arrive at the office
  • Monitor office expenditures and handle all office contracts (rent, service etc.)
  • Perform basic bookkeeping activities and update the accounting system
  • Deal with customer complaints or issues
  • Monitor office supplies inventory and place orders
  • Assist in vendor relationship management

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Thokar Niaz Baig, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۱, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۳۰, ۲۰۱۸

THE SADIDIANS

درآمد کنندہ / تقسیم کنندہ / برآمد کنندہ · 1-10 ملازمین - لاہور

Sole Proprietership Trading Company

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Office Coordinator

FF STEEL, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Coordinator

Global Business Bridge Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Coordinator

Helping Hand Consultant, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Coordinator

Americos Industries, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!