• Answer queries from customers or phone related to business, products, stock, etc in a professional and polite manner.
  • Issue forms/Invoices for business, process counter sales, enter daily sales in TIS correctly and keep records properly. Avoid mistakes related to data entry and record keeping.
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives
  • Support office staff in their tasks, and act as an active team player
  • Obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries and direct requests and unresolved issues to the designated resource.
  • Perform any other duties assigned by the Office Manager

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
عمر:
26 - 36 سال
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
3 سال - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۲۰, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
جون ۱۹, ۲۰۱۹

Tianshi International Pakistan Head Office

(FMCG) تیزی سے آگے بڑھنے والی اشیاء · 11-50 ملازمین - لاہور

Tianshi International Pakistan Head Office

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Care Representative

PNY Trainings, لاہور, پاکستان
مارچ ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Representative

Trans World Associates (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Representative

Resolvers Enteprises, لاہور, پاکستان
مارچ ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Officer

Viral Webbs, اسلام آباد, پاکستان
مارچ ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!