·         Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner.

·         Follow communication “scripts” when handling different topics.

·         Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives.

·         Seize opportunities to up sell products when they arise.

·         Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile.

·         Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way.

·         Frequently attend educational seminars to improve knowledge and performance level.

·         Meet personal/team qualitative and quantitative targets.

  • Handle customer inquiries telephonically answer calls and respond
  • Research required information using available resources
  • Manage and resolve customer complaints
  • Provide customers with product and service information
  • Enter new customer information into system
  • Update existing customer information 
  • Process orders, forms and applications
  • Identify and escalate priority issues
  • Route calls to appropriate resource
  • Follow up customer calls where necessary
  • Document all call information according to standard operating procedures
  • Complete call logs
  • Produce call reports

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Thokar Niaz Baig, لاہور, پاکستان
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۵, ۲۰۱٦
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۴, ۲۰۱٦

TOYOTA MOTORS

پرچون · 101-200 ملازمین - لاہور

TOYOTA MOTORS

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Centre Agent - Internal Campaign (Outbound)

Orbics, کراچی, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!