• Process documentation and prepare reports relating to personnel activities (staffing, recruitment, training, grievances, performance evaluations etc)
  • Assist with day to day operations of the HR/Admin functions and duties.
  • Develop and prepare relevant policies and procedures.
  • Compile and update employee records (hard and soft copies)
  • Maintain Employee attendance Time Sheet
  • Handling Accounts and Ledgers  
  • Assist in payroll preparation by providing relevant data (absences, bonus, leaves, etc)
  • Conduct initial orientation to newly hired employees
  • Posting job ads and organizing resumes and job applications
  • Scheduling job interviews and assisting in the interview process
  • Perform a variety of general office support duties; maintain the calendar of activities, meetings, and various events for office staff
  • Perform other related duties as required.

Required Skills:

  • MS Office (MS Word, MS Excel)
  • Communication Skills

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
21 - 32 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۰, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۰۹, ۲۰۲۰

TransLinguist

مشیران · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

TransLinguist is a one-stop-shop, global language service provider with core experience crafting tailored translation and interpretation solutions for top brands.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Admin / HR Executive

Realtime Marketing (Pvt.) Ltd, اسلام آباد, پاکستان
مارچ ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR / Admin Executive

SK Cookware, گجرانوالہ, پاکستان
مارچ ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR / Admin Officer

AKL - Redefining Mobility, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR / Admin Manager

Ultratec International, Kahna, پاکستان
مارچ ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!