Key Responsibilities:

  • Process documentation and prepare reports relating to personnel activities (staffing, recruitment, training, grievances, performance evaluations etc)
  • Assist with day to day operations of the HR functions and duties.
  • Develop and prepare relevant policies and procedures.
  • Compile and update employee records (hard and soft copies)
  • Maintain Employee attendance Time Sheet
  • Handling Accounts and Ledgers  
  • Assist in payroll preparation by providing relevant data (absences, bonus, leaves, etc)
  • Conduct initial orientation to newly hired employees
  • Posting job ads and organizing resumes and job applications
  • Scheduling job interviews and assisting in the interview process
  • Perform a variety of general office support duties; maintain the calendar of activities, meetings, and various events for office staff
  • Perform other related duties as required.

Candidate must have his own bike.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۰, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۹, ۲۰۱۹

TransLinguist

مشیران · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

TransLinguist is a one-stop-shop, global language service provider with core experience crafting tailored translation and interpretation solutions for top brands.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Admin / HR Officer

iCATCH, لاہور, پاکستان
مارچ ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin / HR Executive

Realtime Marketing (Pvt.) Ltd, اسلام آباد, پاکستان
مارچ ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR / Admin Manager

Ultratec International, Kahna, پاکستان
مارچ ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin / HR Incharge

Bari Engineering, پھول نگر (بھائی پھیرو), پاکستان
مارچ ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!