• Manage a team of call center agents.
  • Manage by walking around. Be visible to answer questions.
  • Ensure adherence to policies for attendance, established procedures etc.
  • Take calls that your agents can’t handle and be available when an agent appears to need assistance.
  • Anticipate escalation and take over calls when needed.
  • Monitor queue and track inbound calls. Keep agents aware of inbound calls, calls waiting, abandonment rate, etc.
  • Keep track of attendance, daily statistics, paid time off, sick time, etc.
  • Perform at least one monitoring evaluation with each agent every two weeks.
  • Analyzes data/ reports and provides recommendations to improve business performance.
  • Constantly work on improving the main KPIs like Productivity / AHT / Quality.
  • Analyze daily / weekly reports – MIS.
  • Ensures departmental standards for Quality, Variability and Efficiency are met or exceeded.
  • Tracks and minimizes variance observed in the calibration results.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Bachelors
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۲۹, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
جون ۲۸, ۲۰۲۱

Trax

تقسیم اور رسد · 301-600 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Manager

Soft Law Firm, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Deputy Manager Customer Service

Pakistan Single Window, کراچی, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Paramount Leading Group, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Teleport Manpower Consultant, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!