As a customer support representative, you are in charge of answering customer calls, listening to their concerns and solving problems. Handle both inbound and outbound phone conversations with clients. Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile. Seize opportunities to upsell services when they arise. High-level written and verbal communication skills, Proficient in Microsoft Office

Preferences:

  • Ability to commute
  • Ability to keep information confidential
  • Ability to learn & Grow
  • Ability to multi-task, set priorities and manage time effectively
  • Strong phone and verbal communication skills along with active listening

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
North Nazimabad, کراچی, پاکستان
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۰۸, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۰۷, ۲۰۲۳

UA Outsourcing Group

رابطہ مرکز · 1-10 ملازمین - کراچی

We provide Multiple Solutions to Fix all the problems our clients facing. We can grow a business from scratch according to the requirement. UA OUTSOURCING is One the best Outsourcing centers that provides a lot of services that other's don't have from Cold Calling to Appointment Setting. Researching to Locating. Graphic designing to Digital Marketing. We do it all. We are Happy to Help you always. ,

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Ascent Communique, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Talk Agent, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Nexa Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Cyber Imaging, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!