اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

  • We are hiring a Customer Service Representative to manage customer queries and complaints about US-Based company.
  • You will also be asked to process orders, modifications, and escalate complaints across a number of communication channels.

Responsibilities:

  • Ability to work in night shifts and working overtime (if required).
  • Resolve customer complaints via phone, email, Live Chat, or social media.
  • Provide information about products and services.
  • Greet customers warmly and ascertain the problem.
  • Assist with placement of orders, refunds, or exchanges.
  • Interested candidates can call on these mentioned numbers anytime between 10 am-06 pm. (Please note that we have only night shifts available).

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
20 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
تجربہ:
ایک سال سے کم - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۹, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
جون ۰۸, ۲۰۲۱
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

US Packaging Solution

رابطہ مرکز · 51-100 ملازمین - لاہور

ملتی جلتی نوکریاں

Chat Support Representative

Oxour SEO, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۱۲, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Alfa Mohuha, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۲۷, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Chat / Email Support Representative

Support Growth, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۲۰, ۲۰۲۱ شائع ہوئی