Requirements:

  • A professional approach in answering support inquiries and provide information about products and services, taking input of issues and their redressal thereof.
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
  • Escalate unresolved queries to respective departments for accurate redressal
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution.
  • Work closely with Tech team to identify the reported glitches and expediting those issues.
  • Maintaining records of transactions and interactions.
  • Maintaining Daily/Weekly/Monthly reports.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۱۰, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۰۹, ۲۰۲۱

Vaival Technologies

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - لاہور

In over seven successful years of business and with the help of 90+ fantastic team members Vaival has perfected its sole dedication: to deliver Offshore Agile Software Development Teams. We have worked with businesses of all types and sizes from all around the world, from independent startups and agencies to software product development companies, enterprise ventures, and much more. They all came to Vaival with a simple request – to simplify their outsourcing experience, reduce their costs and lower time-to-market – and they were all delighted with what we helped them do.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Hornfels, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive - Domestic

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!