• Respond to the customer inquiries via various digital channels e.g. live chat, mail, video & audio calls etc.
  • Quick response rate (client query should be solved within 24 hours)
  • Every issue will be communicated in form of tickets and tasks
  • Need a semi-technical I.T professional (not necessarily a coder, but have good enough command on databases, server hosting, MySQL, MariaDB & PHP)
  • Provide solutions to the customer’s queries via contacting with the various different department e.g. sales, development team etc
  • Clients may need to have a remote session with one of our representatives (it is obligatory for our representative to adjust himself/herself according to the clients availability)
  • Explaining company’s products and services to the customers
  • Meeting operational targets
  • Providing smooth and quality customer experience
  • Work with management in improving and implementing innovative customer care strategies

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۳۱, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۳۰, ۲۰۲۰

VTExperts Inc.

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative (CSR)

Global Support Services (GSS), لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Technical Support Representative

Contour Software, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Talk Agent, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!