Waada is a well-funded insurtech start-up specializing in micro life, disability and accidental insurance.

  • We aim to bring insurance to every citizen of Pakistan.

We are looking for a Call-Center Quality Assurance Associate that will;

  • Listen to each and every call, confirming the customer consent and making sure quality is up to the standard
  • Make decisions of assigning the lead to Sales and Distribution Agent.
  • Manage Customer Relationship Management System for rider management and assigning tasks.
  • Sending daily reports of riders and tasks assigned and completed

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Defence Housing Authority, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
23 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۴, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
جون ۰۳, ۲۰۲۱

Waada Digital Pvt Ltd

انشورنس / تکافل · 11-50 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!