• Manage HR & Administrative function of the Company.
  • To maintain daily attendance, late attendance and early punch for ensuring office discipline and maintain database.
  • To maintain and update personal file and ensure proper maintenance of the same.
  • To maintain HR database by recording joining, transfers, separation & changes in the job classifications and update leave information.
  • To maintain all data records papers in relation to Recruitment and Selection, wages, OT and allowances.
  • Up-keep of the office premises and maintain the safety issue.
  • Overseeing the housekeeping and proper security system of the company.
  • Coordination with the others departments for smooth operation of the company.
  • Any other task assign by the Management

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Bachelor in Human Resource or higher degree
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
ایک سال سے کم - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱۹, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱۸, ۲۰۲۱

SOFIT Consultancy Pvt Ltd

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 101-200 ملازمین - راولپنڈی

SOFIT Consultancy (Private) Limited is a global Digital Services Provider impacting millions through its technical capabilities. Our team of professionals has years’ long experience and expertise to bring life to your brand and product line. Our services are highly customised around users’ preferences and experiences.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

HR Executive

Kale, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR Executive (Operations)

Rehman Habib Consultants Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR / Admin Executive

SK Cookware, گجرانوالہ, پاکستان
مارچ ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR Executive

MMG Services, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!