Specific Duties: The Customer Support Provider will be specifically responsible for:

1. Supporting Customer Care Services.

2. Respond to emails from our customers in a timely and professional manner.

3. Handle inquiries from the operations by email and ensure every task is followed up until and complete and all associated reports are updated to reflect all occurrences.

4. Research required information using available resources and follow up to ensure all practices in accordance with the CCS SOP are followed and report any non-compliance immediately.

Preferred Skills:

  1. Creative English Writing
  2. Quick learner
  3. High-Level of creativity and imagination

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
Work from Home
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Bahria Town Lahore, لاہور, پاکستان
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۲۲, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۲۲, ۲۰۲۲

xiHawks

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

xiHawks is an extremely competitive, rapidly growing company with Digital Marketing in Lahore, Pakistan. xiHawks offers a competitive pay structure, benefits package, paid vacation, and a great working environment. – join us!

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive - Domestic

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Crystal Fox, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!