• Answer telephone, screen and direct calls to provide information to callers.
  • Greet persons entering organization and direct persons to correct destination.
  • Deal with queries from the public and customers.
  • Ensure knowledge of staff movements in and out of organization.
  • Monitor visitor access and maintain security awareness.
  • Provide general administrative and clerical support.
  • Prepare correspondence and documents.
  • Receive and sort mail and deliveries.
  • Schedule appointments and maintain appointment diary either manually or electronically.
  • Organize conference and meeting room bookings.
  • Monitor and maintain office equipment.
  • Control inventory relevant to reception area.
  • Tidy and maintain the reception area.
  • Assistance provide to higher management regarding personal documentation, meetings etc.
  • Responsible for attendance record, leave management etc.
  • Visit Mall on daily basis to get information regarding brands sale, brands location and update customer queries as well.
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۱٦, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۱۵, ۲۰۲۱

Xinhua Mall Lahore

پرچون · 201-300 ملازمین - لاہور

A well reputed multiple story, multi purpose shopping mall

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!