• Ensure effective and consistent communication throughout the team,
  • Encourage feedback and customer insight in order to enhance the customer experience.
  • Responsible for the team monthly targets and ensure target achievement on a regular basis.
  • Provide customized, highest quality customer support
  • Giving support to Call Centre Executives
  • Responsible for needs assessments, performance reviews
  • Monitoring random calls to improve quality, minimize errors and track operative performance
  • Keep records of all conversations in our Call Centre database in a comprehensible way
  • Keep updated with company developments, products, offerings, etc. and ensure that the updates are delivered to the teams

Job Requirements: 

  • Must have Experience of handling Call Center Floor
  • Must have Experience of Telesales
  • Having Experience of handling a Team of 15 Sales Agents

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
4 سال (BPO, Call Center, Sales and Telemarketing)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۲, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۱, ۲۰۲۱

Your Cloud Solutions

رابطہ مرکز · 101-200 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

Your Cloud Solutions is one of leading company in Pakistan with a mission to provide online education services to its clients all over world

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Team Lead / Supervisor

HDH Telecommunications, لاہور, پاکستان
مارچ ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Executive

Nixxe Solutions LLC, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

HyperNova International Telemarketing, کراچی, پاکستان
مارچ ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Deputy Manager Customer Service

Pakistan Single Window, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!