• Ensure effective and consistent communication throughout the team,
  • Encourage feedback and customer insight in order to enhance the customer experience.
  • Responsible for the team monthly targets and ensure target achievement on a regular basis.
  • Provide customized, highest quality customer support
  • Giving support to Call Centre Executives
  • Responsible for needs assessments, performance reviews
  • Monitoring random calls to improve quality, minimize errors and track operative performance
  • Keep records of all conversations in our Call Centre database in a comprehensible way
  • Keep updated with company developments, products, offerings, etc. and ensure that the updates are delivered to the teams

Job Requirements: 

  • Must have Experience of handling Call Center Floor
  • Must have Experience of Call Center Team Lead
  • Having Experience of handling a Team

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
4 سال (BPO, Call Center, Sales and Telemarketing)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۹, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۸, ۲۰۲۱

Your Cloud Solutions

رابطہ مرکز · 101-200 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

Your Cloud Solutions is one of leading company in Pakistan with a mission to provide online education services to its clients all over world

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Team Lead - Call Care Center

Trans World Associates (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Bi Communications, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!