Our Support team is the first point of contact for our US based organization with service or technical issues. We are seeking individuals who are dedicated to providing excellent customer service to our US based organization and are enthusiastic about problem solving with a positive attitude. The ideal candidate should have the ability to engage clients with their outgoing, but strong personality while using their polite verbal communication skills. It is also important that this person be willing to go the extra mile for the team, the company and themselves. This person must be passionate about their work and career-oriented.

Responsibilities:

-Answer and resolve support requests in an efficient and timely manner via phone, email and/or chat

-Prioritize and manage internal and external requests

-Maintain a high level of communication with clients on status updates, time to resolution and proposed solutions

-Continuously exceed customer expectations

-Open/close tickets as needed and report any bugs reported and product issues in a clear and comprehensive manner

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
4 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Defence Housing Authority, کراچی, پاکستان
جنس:
مرد
عمر:
24 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 4 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۳۱, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۰۵, ۲۰۱۷

Level 3 Back Office Services Pvt Ltd

ٹیلی کمیونیکشن/آئی ایس پی · 201-300 ملازمین - کراچی

ppLevel 3 Back Office Services Pvt Ltd/p/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

BeeTech IT Services, کراچی, پاکستان
مارچ ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!