1. Answer incoming calls to provide information on company's product and services. Resolve customer complaints via phone, email, or social media.

2. Receive customers request by telephone or email, analyze requests, provide information requested or ascertain who best can provide the information, and routes the request to the proper person.

3. Regularly provides feedback on the soundness and effectiveness of the customer service department’s policies and procedures.

4. Facilitates the collection of competitive information in order to monitor business trends and opportunities.

5. Prepare, generate and distribute daily reports and order acknowledgements to appropriate personnel.

6. Responsible for notifying administration of any required updates of customer records on the organization’s internal database.

7. Fluency in English is required.

Note: Applicants with a positive attitude, good listening and communication skills will be preferred.

Shift Timing: 3:00 pm to 10:00 pm

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۰۲, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۰۱, ۲۰۱۹

Zauqequran

رابطہ مرکز · 1-10 ملازمین - علی پور, اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Landlord Certification, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Plan Lab Solutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Al Jaleel Packaging (Pvt) Limited, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

T XPERT, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!