Hi,We are looking for a Bilingual Japanese Customer Support Agent.

We need a customer-focused person who has fun helping customers, i.e. handling inbound customer support inquiries and problems (mainly via email) 

in English and Japanese.

These will usually be answered via Zoho Support Sysmtem (we will help you understand it as this is our ticket management system) with canned responses, following established company workflows, but writing your own texts will also sometimes be necessary.

We are looking for candidates who:

  •  Must be able to Speak and Write Japanese
  •   Manage customer inquiries, advice and suggestions via online support platform tools.
  •  Manage customer on-boarding processes.
  •  Handle customer complaints, any special case, or ad hoc tasks.
  •  Create easy to digest FAQ documentation for customer.
  •  Are able to work with transparency
  •  Want to work with a high degree of integrity

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۱۲, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
جون ۱۱, ۲۰۲۰

Zech Technologies

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

pWe are based on software House. We are Providing It Services./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Officer

iQualify UK, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

Al-Khair Gadoon Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

iQualify UK, ملتان, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!