This position is open to those who wish to be part of the organization and assist in the following areas:

  • Answer, screen and forward incoming phone calls
  • Ensure reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and brochures)
  • Provide basic and accurate information in-person and via phone/email

·         Ingoing and outgoing mail log.

·         Look After day to day administrative affairs

·         Receive, sort and distribute daily mail/deliveries

  • Maintain office security by following safety procedures and controlling access via the reception desk (monitor logbook)
  • To operate Microsoft Excel, Microsoft Word, and correspond on E-mail.
  • Update calendars and schedule meetings
  • Perform other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing.
  • Must have Good Personality, Polite & Hardworker.
  • Candidate must be confident and self motivated.
  • Must have good communication skills in English and Urdu and be able to manage office documentation.

Applicant residing near Johar Town will be preferred.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
B.A, B.Com
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۵, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
جون ۰۴, ۲۰۱۸

Zultec Pvt Ltd

درآمد کنندہ / تقسیم کنندہ / برآمد کنندہ · 201-300 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!