اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

  • Understanding of company services and policies
  • Proficiency in English and with computers, especially with CRM software and typing skill
  • Make calls to clients to learn about their needs and services
  • Engage in active listening with callers, confirming or clarifying information 
  • Utilize software, databases, scripts, and tools appropriately
  • Make sales or recommendations for products or services that may better suit client needs
  • Understand and strive to meet or exceed call center metrics while providing excellent and consistent customer service
  • Outbound calls only

It is a permanent role, 1 month probation. Candidate can work from home. Training provided. 

Minimum 100 calls a day, 5-6 hour daily for 6 days a week. 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۱۸, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۱۷, ۲۰۲۱
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

Lux and Noble International Real Estate

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 11-50 ملازمین - لاہور

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Ilmi City, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۱٦, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Service Representative

CN Technologies, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۰۵, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Karma Software Solutions, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۱۲, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Service Representative

PMTAC Pvt Ltd, راولپنڈی, پاکستان
اکتوبر ۱۵, ۲۰۲۱ شائع ہوئی
تمام دیکھیں