خلاصہ

To join a dynamic organization and progressive organization offering ample opportunities for diversify experience and to enhance professional skills and career growth.

تجربہ

کمپنی کا لوگو
Complaint Resolution Specialist
HBL
فروری ۲۰۱۷ - موجودہ | Karachi, Pakistan

Resolve customers complaint that received from different channels to maintain service quality level of bank.

کمپنی کا لوگو
Phone Banking Officer
Habib Bank Limited
جون ۲۰۱۵ - جنوری ۲۰۱۷ | Karachi, Pakistan

Provide information regarding accounts, debit and credit card, other banking operations and also perform maintenance activity on debit card.

کمپنی کا لوگو
Assistant Accoutant
The Fact Finder
جنوری ۲۰۱۵ - مئی ۲۰۱۵ | Karachi, Pakistan

Maintaining accounts and ledger and provide Banking and Financial services.

تعلیم

Institute of Business Management (IoBM)
ماسٹرز, ماسٹرز ان بزنس ایڈمنسٹریشن, MBA - FRM‎
Risk Management
CGPA 3.0/4
2019
University of Karachi
بیچلرز, بیچلرز ان بزنس ایڈمنسٹریشن, Bachelors in Business Administration‎
Finance
CGPA 2.9/4
2015

پیشہ ورانہ مہارتیں

ابتدائی Delievry Planning
ابتدائی Financial Statement Analysis+
ابتدائی Handling Assignments
ابتدائی Office Attendant
ابتدائی Social Welfare Management

زبانیں

ماہر انگریزی
ماہر اردو

آپ کن کمپنیز کی پیروی کر رہے ہیں