اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

  • Along with the Customer Success Manager, you will help to maintain overall high levels of customer satisfaction for expansion and renewals.
  • Perform initial onboarding and training, increasing adoption, ensuring retention, and ongoing satisfaction 
  • Ensures all customers are successfully using the service along with complete features they have purchased from the company 
  • Help customers maximize the value of services with absolute knowledge.
  • Identify and coordinate communications between customers and appropriate internal resources

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Customer Support
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۲۵, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۲۴, ۲۰۲۱
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

Xper2go

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - کراچی

Xper2go is a nationwide IT solutions provider that focuses on the unique IT infrastructure for the hospitality, real estate and other small to medium enterprises. We assists businesses in sustaining competitive environment by providing the highest level of technical expertise, extensive and unbiased ...مزید پڑھیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Success Executive

Soloinsight Pvt. Ltd., لاہور, پاکستان
اپریل ۳۰, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Marketing / Customer Success Lead

Enron, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Sr. Customer Success Executive

Soloinsight Pvt. Ltd., لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Support Executive

MegaOps Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۷, ۲۰۲۱ شائع ہوئی
تمام دیکھیں