Deliver service and support to end-users using and operating automated call distribution phone software, via remote connection or over the Internet;

Interact with customers to provide and process information in response to inquiries, concerns, and requests about products and services;

Gather customer’s information and determine the issue by evaluating and analyzing the symptoms;

Research required information using available resources Follow standard processes and procedures Identify and escalate priority issues per Client specifications;

Redirect problems to appropriate resource;Accurately process and record call transactions using a computer and designated tracking software;

Offer alternative solutions where appropriate with the objective of retaining customers’ and clients’ business;

Organize ideas and communicate oral messages appropriate to listeners and situations;

Follow up and make scheduled call backs to customers where necessary;Stay current with system information, changes and updates

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
کم از کم تجربہ:
1 سال
کام کا اجازت نامہ:
Pakistan
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۰۳, ۲۰۱۴
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۰۲, ۲۰۱۴

A1 Web Solution

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - لاہور

A1 Web Solution

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative / Call Center Agent

Xcom, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Orient Biz Tech, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!