• To  take  responsibility  for  being  the  first  point  of  contact  for  all  callers to the SuperNova Solutions  and ensuring that a high quality of service is delivered at all times.
  • To ensure that all calls to the SuperNova Solutions are dealt with promptly, in line with agreed standards and targets.  
  • To  establish,  develop  and  maintain  effective  working  relationships  with  all  work colleagues 
  • To  ensure  a  'One  Team  Approach’  to the  delivery  of  the  SuperNova Solutions performance standards and the business objectives.
  • To achieve the weekly target as per marketing policy.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
عمر:
20 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Bachelors
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۲۸, ۲۰۱٦
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰۹, ۲۰۱٦

SuperNova Solutions

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - کراچی

Established in 2001, SuperNova Solutions has grown into a well-established business consultancy company with in-depth knowledge from IT Application to Business Process Reengineering. SuperNova Solutions specializes in ERP sales, development, training, implementation and post Go-Live support and maintenance. It provides specializes trainings in selected ERP such as SAP.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Relationship Officer

Callify SMC Pvt.Ltd, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Relationship Officer

Callify SMC Pvt.Ltd, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Relationship Officer

Smart Resources SMC Pvt Ltd, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Relationship Officer

Smart Resources SMC Pvt Ltd, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!