Experience: Prior experience in the shoes industry is required

Skills and Qualifications:

Responsibilities:  

  • Must have previous experience in the shoes industry, in addition to customer service
  • Strong knowledge of general computer.
  • Excellent organizational, interpersonal, and problem-solving abilities
  • Ability to work well with a team
  • Provide exceptional service to customers, ensuring their satisfaction and loyalty
  • Demonstrate knowledge of shoes industry products, prices, and promotions
  • Assist customers with inquiries, orders, and returns in a timely and professional manner
  • Maintain accurate and detailed records of customer interactions and transactions
  • Collaborate with team members to resolve customer issues and improve overall customer experience

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۲, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۱, ۲۰۲۴

Swag Kicks

ملبوسات / کپڑے · 51-100 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Eco Energies, راولپنڈی, پاکستان
مئی ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Silton Logistics, لاہور, پاکستان
جون ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Rehman Habib Consultants Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
مئی ۳۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

FDS Communications, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جون ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!