• Managing large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner
  • Following call center “scripts” when handling different topics
  • Identifying customers’ needs, clarify information, research every issue and providing solutions
  • Seize opportunities to upsell products when they arise
  • Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile
  • Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way

مہارتیں

Strong phone and verbal communication with active listening

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
11 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Recruitment
نوکری کا مقام:
Faisal Town, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
ایک سال سے کم - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۱۳, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
جون ۰۵, ۲۰۱۸

Adam Technologies

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - لاہور

Adam Technologies; one of the leading offshore services providers in Pakistan. Information Technology is the main area of our expertise and we have the most experienced staff to achieve up to the requirements of our clients. Presently we are on different projects in USA & Canada.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Executive

Star Global Inc, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Executive

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
مارچ ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Executive

AIM Organization, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative / Call Center Agent

Xcom, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!