We have an opening for a Sr. Customer Service / Lead with our customer service division.

  • This is a non-voice process.
  • Training new customer service team members
  • Using tools to standardize responses.
  • Monitoring average response time and accuracy of responses.
  • Leading performance reviews for team members
  • Creating intervention and improvement plans for team members
  • Creating reports for the Senior of customer services
  • Suggesting and recommending new procedures to improve 3 A's (Appointments, Accuracy and Average response time)
  • Resolving customer issues
  • Motivating customer service team to meet goals9-hour shift (Mon-Sat)

Night shift (9:30 PM IST to 6:30 AM IST)

Necessary Skill Set

  • Able to read, understand, and write grammatically correct English.
  • Analytical thinking
  • Team player
  • Full-time, remote-based opportunity.
  • Candidate should have proper infrastructure at home - quiet & separate place to work, high speed laptop, a smart phone, broadband internet connectivity.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
Work from Home
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
ڈگری کا عنوان:
Any
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 10 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۲۷, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۲۷, ۲۰۲۲

A.I Machines

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - فیصل آباد, حیدرآباد, اسلام آباد, کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Eco Energies, راولپنڈی, پاکستان
مئی ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Silton Logistics, لاہور, پاکستان
جون ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Rehman Habib Consultants Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
مئی ۳۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

FDS Communications, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جون ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!