• Managing the daily running of the call centre;
  • Liaising with supervisors, team leaders, operatives and third parties to gather information and resolve issues;
  • Maintaining up-to-date knowledge of industry developments and involvement in networks;
  • Monitoring random calls to improve quality, minimize errors and track operative performance;
  • Coordinating staff recruitment, including writing vacancy advertisements and liaising with HR staff;
  • Reviewing the performance of staff, identifying training needs and planning training sessions;

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
4 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Sales & Operations
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
25 - 40 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۷, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱٦, ۲۰۲۱

Aims Technologies

رابطہ مرکز · 51-100 ملازمین - فیصل آباد

Aims Technologies is the largest B2B third party BPO service provider in Pakistan operating since December 2009. A supportive environment where employee growth is encouraged. In return we expect hardworking individuals with a strong desire for success. We are looking for innovative people who are excited and ready to explore the world of out bound call centre.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Operations Manager

BlueCubes Pvt Ltd., لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Manager Operations

COMSATS Internet Services, پشاور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Operations Manager

HR WAYS (PRIVATE) LIMITED, کراچی, پاکستان
مارچ ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Store Operations Manager

Tech Funnel, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!