We are looking for "Customer Service Representative" male and female

  •  Talks to customers over the phone, email, online chat or social media to resolve their questions or concerns
  •  Maintains and updates customer information as necessary
  •  Calmly attempts to resolve and de-escalate any issues
  •  Escalates calls to supervisor when necessary and appropriate
  •  Responds to requests for assistance and/or possible processing of authorizations
  •  Tracks call-related information for auditing and reporting purposes
  •  Provides feedback reports on call issues related to downtime and/or training issues
  •  Up sells to customers as necessary

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
6 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
22 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۵, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۴, ۲۰۲۰

Akas Associates

خدمات · 1-10 ملازمین - لاہور

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Hope Tech, لاہور, پاکستان
مئی ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tech Funnel, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

UA Outsourcing Group, کراچی, پاکستان
اپریل ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

SR Communications Inc, لاہور, پاکستان
مئی ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!