Job Responsibilities:

  • Maintain executive’s agenda and assist in planning appointments, board meetings, conferences etc.
  • Attend meetings and keep minutes.
  • Handle and prioritize all outgoing or incoming correspondence with clients.
  • Scheduling and arranging important meetings and conferences whenever required.
  • Conduct research and prepare presentations or reports as assigned.
  • Attending events and meeting along with CEO and later briefing them about the same.
  • Plan and arrange travel schedules and reservation for the superiors and executive management as needed.
  • Exceptional computer literacy.
  • Prioritize daily administrative tasks to ensure that projects are completed on time.
  • Excellent verbal as well as written communication skills for effective client interaction
  • Excellent organizational and time-management skills

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Minimum Graduate
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 3 سال (At least 2-3 years of experience as a Personal Assistant)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۰۹, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۰۲, ۲۰۱۹

Al-Barka Fabrics

تشہیر / تعلقاتَِ عامہ · 1-10 ملازمین - فیصل آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Personal Assistant to Director FR & AHS

Riphah International University, لاہور, پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Appointment Setter

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Appointment Setter

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Appointment Setter

Ecom Rankup, کراچی, پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!