Requirements:

  • Provide telephonic customer service and support, handling customer inquiries, questions, and complaints.
  • Excellent English interpersonal communication skills
  • Excellent influencing and executive presentation skills.
  •  Team player with proven ability to develop strong working relationships within a matrix organization.
  • Technical/Functional Expertise: Customer Service, Provider Services.

Responsibilities:

  • Responds to provider inquiries, concerns, complaints, and appeals.
  • Initiates and maintains effective channels of communication.
  • Monitors and tracks service issues and inquiries and assists in order to improve overall services.
  • Researches problems and negotiates with internal/external partners/customers to resolve highly complex, escalated and sensitive issues.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
جنس:
مرد
عمر:
18 - 34 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
ڈگری کا عنوان:
Bachelors/O,A Level
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 4 سال (Customer Services is a must)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱۳, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱۲, ۲۰۲۰

AlphaSmartPhones

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Gourmet Pakistan, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Talk Agent, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Ascent Communique, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!