• Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner
  • Follow communication “scripts” when handling different topics
  • Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives
  • Seize opportunities to upsell products when they arise
  • Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile
  • Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way
  • Frequently attend educational seminars to improve knowledge and performance level
  • Meet personal/team qualitative and quantitative targets

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
35+ آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۲۵, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۲۴, ۲۰۲۲

AS Tech

رابطہ مرکز · 1-10 ملازمین - لاہور

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Centre Agent

Synergy Lead Network, راولپنڈی, پاکستان
مئی ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Centre Agent

Noble Line, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Centre Agent

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
مئی ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Centre Representative - Billing Campaign

Simitro, کراچی, پاکستان
مئی ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!