• Take customer calls and provide accurate, satisfactory answers to their queries and concerns
  • De-escalate situations involving dissatisfied customers, offering patient assistance and support
  • Call clients and customers to inform them about the company’s new products, services and policies
  • Guide callers through troubleshooting, navigating the company site or using the products or services
  • Review customer or client accounts, providing updates and information about billing, shipping, warranties, and other account items
  • Strong communication, both written and verbal
  • Great active listening skills
  • Exceptional interpersonal and rapport-building skills

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۱۹, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۱۸, ۲۰۲۳

Atrium Solutions

رابطہ مرکز · 51-100 ملازمین - لاہور

pAtrium Solutions Pvt Ltd/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

Axis Recruitment Ltd, لاہور, پاکستان
جون ۰۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Call Center Agent

Rising Tech Solutions, لاہور, پاکستان
جون ۰۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Call Center Agent - Outbound

Nortel Communications, لاہور, پاکستان
جون ۰۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Call Center Agent

Call Bridge Solution, لاہور, پاکستان
مئی ۲۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!