A national sportswear company is looking for a customer-oriented service representative for its online business

Responsibilities

  • Manage large number of incoming phone calls and provide accurate, valid, complete and error free information to customers
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents

Skills Required

  • Customer support experience 2-3 years, Candidate with relevant experience will be preferred
  • Excellent communication and listening skills
  • Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۲۳, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۲۲, ۲۰۲۲

Ausman

· 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Tech Funnel, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

UA Outsourcing Group, کراچی, پاکستان
اپریل ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MobitSolutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative (CSR)

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!