1. To receive customer's telephone calls and make out daily written log of customer complaints/suggestions/comments;

2. To design format for customer feedback and ensure that feedback forms/cards are available at convenient places in company operated sales outlets;

3. To devise strategy of collecting customer feedback and compiling it;

4. To promptly attend to customer feedback/complaintswhether on telephone call or on feedback form/card;

5. To get back to customers especially those who made complaints/comments to ensure that complaint is resolved;

6. To prepare customer complaints' data base and submit monthly report in this regard to the Managing Director;

7. To proactively move for customer feedback on company products and services to listen to customer's voice;

8. To prepare data base of customers who call and fill up feedback cards and keep them informed about new products/promotions etc.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Johar Town, لاہور, پاکستان
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم (Should be able to handle diverse nature of customer queries)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱۴, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱۳, ۲۰۱۷

Auto Genie Pakistan

گاڑی · 1-10 ملازمین - لاہور

Virtual Automotive Maintenance Portal. An intermediate between motorists and the workshops.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!