Solving technical issues of software products.

Assist customers in troubleshooting problems, diagnose issues with software application, identify sources of the problem and offer their solutions to help future efforts in the design and implementation of software products.

Skills:

Candidate must demonstrate strong analytical, troubleshooting and problem-solving skills.

Excellent communication skills.

  • The ability to work in teams, as well as independently
  • Technical Skills Required: TomCat, Websphere, SQL, Oracle

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۰۸, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۰۷, ۲۰۲۰

Avanza Solutions

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 301-600 ملازمین - کراچی

Avanza Solutions is a global software solutions provider specializing in e-Business and e-Banking solutions, Enterprise Application Services, Infrastructure Management, and Quality Services. Avanza serves clients worldwide, through a cross-section of industries, with specific concentration in the banking, financial, and government sectors. Our business philosophy is founded on the importance of relationships and a persistent search for greater accomplishments.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Software Support Engineer - L2

Pakistan Single Window, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Software Support Executive

Rizviz International Impex, لاہور, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Software Support Specialist (L2)

Contour Software, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Senior Software Support Analyst

Contour Software, اسلام آباد, پاکستان
فروری ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!