As a Customer Service Officer specializing in Ecommerce, specifically on eBay and Amazon platforms, you will play a crucial role in ensuring exceptional customer experiences for our online retail customers.

  • Your primary responsibility will be to manage and resolve customer inquiries, concerns, and issues related to their purchases and interactions on eBay and Amazon.
  • You will be part of a dynamic team that aims to maintain a high level of customer satisfaction and uphold the reputation of our brand on these popular online marketplaces.

Note:

  • We will prefer the candidates having the relevant qualifications, i.e., M.A (English), IELTS, PTE, etc.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
4 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Customer Services
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار (We will prefer the candidates having good communication skills in English.)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۰۵, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۰۴, ۲۰۲۳

A.Zar Textile Pvt. Ltd.

خدمات · 11-50 ملازمین - فیصل آباد

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Officer

Premio Travel & Tours Pvt Ltd, ملتان, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Hedwig, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Mizo Solution, لاہور, پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Consultant

Vivo Pakistan, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!