• The Call Center Representative is responsible for providing effective customer service for all customers by using knowledge of company products and Call Center Representative interact with customers to provide information in response to questions, concerns and complaints by phone and on Internet.
  • Expert communication and listening skills are a must for this challenging and rewarding position which is often the “face” of the company to the customers.
  • By listening effectively to find the root cause of issues, and communicating in a clear and friendly way, the Call Center Representative is able to solve the issue and provide a positive customer experience.
  • Customer Service Representatives know how to diffuse a tense situation and do everything within reason to quickly and effectively resolve the issue.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۲۹, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
جون ۲۹, ۲۰۲۲

Bolandi Technologies

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Representative

Maxx Marketing, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
مئی ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Octalyte, کراچی, پاکستان
مئی ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Orient Biz Tech, لاہور, پاکستان
مئی ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!